Bij Gezonderwinkelen.nl doen we er alles aan om jouw bestelling snel, veilig en correct te leveren. Hieronder vind je alle belangrijke informatie over bestellen, verzenden, betalen, retourneren en klachten.
Contactformulier
Bestellen & levering
-
Voor 16.30 uur besteld op werkdagen?
Dan verwerken wij jouw bestelling nog dezelfde dag.
Levering vindt normaal gesproken plaats op de volgende werkdag (behalve maandag).
Bij bestellingen uit het buitenland gelden er afwijkende levertijden. -
Weekendbestellingen:
Bestellingen geplaatst na vrijdag 16.30 uur worden op dinsdag geleverd. -
Voorraadstatus:
Bij elk product staat aangegeven of het direct leverbaar is. Producten van externe leveranciers kunnen een langere levertijd hebben.
![]() |
Als je niet thuis bent , zal PostNL het pakket bij de buren aanbieden en ontvang je hierover ter informatie een kaartje in de brievenbus. |
![]() |
Er kan ook gekozen worden voor een afhaalpunt van PostNL, deze staan aangegeven op de betaalpagina. Je pakket wordt dan op een afhaalpunt bezorgd. Let op, je krijgt een tracke & trace waarop staat wanneer het pakket bij het PostNL-punt bezorgd wordt, het pakket wordt daar maar een beperkt aantal dagen voor je bewaard waarna het weer retour naar Gezonderwinkelen.nl gestuurd wordt. Indien het pakket voor een 2e maal opgestuurd moet worden, zitten daar helaas nogmaals verzendkosten aan. |
Verzendkosten
-
Binnen Nederland:
-
Bestellingen onder €50: €5,95 verzendkosten
-
Bestellingen vanaf €50: €2,95 verzendkosten
-
-
België en Duitsland:
-
Bestellingen onder €60: €7,95 verzendkosten
-
Bestellingen vanaf €60: €4,95 verzendkosten
-
-
Speciale merken:
Voor bepaalde merken, zoals Gezonderwinkelen Premium, gelden aparte verzendvoorwaarden (gratis verzending vanaf een lager bestelbedrag).
Betalen
Betaal veilig, gemakkelijk en snel via:
-
iDEAL
-
Apple Pay
-
Google Pay (GPay)
-
Mastercard en Visa
-
Bancontact, KBC en Belfius
-
Riverty (achteraf betalen)
-
In3 (gespreid betalen; meer info op payin3.eu)
Alle betalingen verlopen via beveiligde verbindingen.
Retourneren
-
Bedenktijd (afkoelingsperiode):
-
Je hebt het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van het product zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
-
Na het melden van je retour heb je nog 14 dagen om het product daadwerkelijk terug te sturen.
-
-
Retourvoorwaarden:
-
Het product dient ongebruikt te zijn en, indien mogelijk, in de originele (onbeschadigde) verpakking.
-
Voor het retourneren zijn de verzendkosten voor eigen rekening.
-
-
Terugbetaling:
-
Wij vergoeden alle betalingen, inclusief de door ons in rekening gebrachte verzendkosten voor het geretourneerde product.
-
De terugbetaling vindt plaats binnen 14 dagen na jouw herroepingsmelding.
-
Wij mogen wachten met terugbetalen tot we het product hebben ontvangen of totdat jij aantoont dat je het hebt teruggezonden (wat eerst gebeurt).
-
Terugbetaling gebeurt via hetzelfde betaalmiddel dat is gebruikt, tenzij anders overeengekomen. Dit is kosteloos voor jou.
-
-
Retourprocedure:
-
Meld je retour aan via onze klantenservice.
-
Vul indien gewenst het formulier voor herroeping in en voeg dit bij je zending.
-
Voeg altijd een kopie van de verzendbon/factuur bij of een duidelijke brief waarin in ieder geval de volgende gegevens staan:
- Factuurnummer
- Artikelen
- Naam en adresgegevens
-
Stuur de artikelen in de originele verzenddoos terug naar:
Gezonderwinkelen.nl
De Vlonder 199
5427 DG Boekel
-
-
Belangrijk:
Producten uit de categorieën voeding en erotiek zijn uitgesloten van het herroepingsrecht om hygiënische redenen.
Annuleren van een bestelling
Wil je je bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.
-
Is de bestelling nog niet verwerkt? Dan annuleren we deze direct.
-
Is de bestelling al verzonden? Dan kun je deze na ontvangst retourneren.
Beschadigd of defect ontvangen?
Ondanks onze zorgvuldige verpakking kan schade ontstaan tijdens transport.
Meld schade zo snel mogelijk (binnen 24 uur) na ontvangst bij onze klantenservice, zodat wij direct actie kunnen ondernemen.