KLANTENSERVICE


Contact:
Contactformulier

 

Bestellen & levering:
Gezonderwinkelen.nl tracht de bestellingen op werkdagen voor 16.30 uur besteld dezelfde werkdag te verzenden. Normaliter wordt er dus de volgende werkdag bij je bezorgd. Iedere maandag t/m vrijdag is er verzending, d.w.z. zaterdag ook levering. Echter bestellingen worden niet op maandag geleverd, d.w.z. bestellingen vanaf vrijdag 16.30 uur besteld, worden op dinsdag aangeboden. (kan afwijkend zijn door storing/vertraging bij PostNL, echter de verzending is dus iedere werkdag, en er is een afwijking met feestdagen)
Bestellingen worden geleverd door Post.NL
Indien niet aanwezig zal het pakket bij de buren aangeboden worden en ontvangt u hierover ter informatie een kaartje in de brievenbus.
Bij bestellingen uit het buitenland is er een afwijkende levertijd.

Kosten van verzending:
Gezonderwinkelen.nl probeert de kosten zo laag mogelijk te houden, zodat je voordeel ook echt voordeel blijft.
De verzendkosten en administratiekosten liggen werkelijk een stuk hoger, echter berekenen wij slechts €5,95 hiervan door.
Gratis verzending is ook mogelijk, bestel dan gelijk voor een bedrag van boven de €75,- en ontvang je pakket dan gratis thuisbezorgd.
Voor het buitenland zijn er andere regels, bestellingen uit het buitenland worden uitsluitend verstuurd wanneer deze betaald zijn, en hebben, ongeacht het bestelde bedrag, altijd verzendkosten, voor verzendkosten zie hiervoor onderstaande schema:

Tarieven
Binnen Nederland: €5,95
België: € 10,- 

Betalen:
Veilig, gemakkelijk en snel betalen
Betalen bij Gezonderwinkelen.nl kan veilig; gemakkelijk en snel via Paypal & Ideal. We zorgen samen met de betreffende organisaties voor een correcte afhandeling.

 

Retourneren
Indien u een artikel besteld heeft en u heeft om wat voor reden dan ook zich bedacht, heeft u het recht gedurende 14 werkdagen na ontvangstdatum van het pakket deze zonder opgave van redenen te retourneren. De artikelen dienen altijd ongebruikt en in de originele gesloten, niet beschadigde verpakking teruggestuurd te worden. (d.w.z. geen verzegeling verbroken)
Let op, er zijn enkele uitzonderingen: voeding en erotiek kan helaas om hygiënische redenen niet retour genomen worden. (het herroepingsrecht wordt hierbij uitgesloten)

Hoe gaat u te werk?
U neemt contact op met de klantenservice en geeft aan wat en wanneer retour komt.
U stuurt de artikelen in de originele verpakkingsdoos van Gezonderwinkelen.nl retour aan:

Gezonderwinkelen.nl
De Vlonder 37
5427 DB Boekel

Let op, altijd een kopie van de verzend bon/factuur welke bijgesloten de bestelling zat meesturen of een duidelijk schrijven waarin factuurnummer, artikelen, naam, adres etc. vermeld is.

Indien je vragen hebt over het  retour sturen, neem dan contact op met de klantenservice .

Bij ontvangst van de door jou geretourneerde artikelen worden deze gecontroleerd op juistheid en indien de factuur al voldaan was, zal deze dan ook z.s.m. teruggestort worden.
Kosten van het retour sturen zijn voor je eigen rekening.

Fout
Mocht er onverhoopt een fout gemaakt zijn door Gezonderwinkelen.nl, dan kunnen de artikelen zonder kosten retour. Neem in dit geval altijd z.s.m. (d.w.z. binnen 24 uur na ontvangst)  contact op met onze klantenservice

Bij klachten m.b.t. artikelen die niet functioneren, neem altijd contact op met de klantenservice , geef duidelijk het factuurnummer, naam, adres en het betreffende artikel door met daarbij het mankement. Klachten worden altijd in behandeling genomen en zo goed mogelijk opgelost.

 

Andere vragen

Verzending pakket
Het pakket wordt op het door jou opgegeven adres afgeleverd door PostNL. Indien je niet aanwezig bent zal het pakket bij de buren afgegeven worden en er bij jou een kaartje ter informatie hierover in de brievenbus gedaan worden.

Bezorgkosten
Je bestelling wordt, binnen Nederland, gratis bij je thuisbezorgd bij een orderbedrag van € 75,- of meer, anders komen er in € 5,95 verzendkosten bij. Buiten Nederland zie de speciale tariefwijzer bij bestellen & levering.

Levertijd
Voor 16.30 uuur besteld op werkdagen, gaat het pakket dezelfde werkdag weg!
Dit wil zeggen dat er getracht wordt het pakket binnen 1 werkdag te leveren. (m.u.v. weekend en feestdagen)
Bestellingen op vrijdag na 16.30 uur gedaan worden pas op dinsdag geleverd.

Heb je je bedacht?
Mocht je de bestelling willen annuleren, neem dan z.s.m. contact op met de klantenservice . Indien de bestelling nog niet verwerkt is, wordt deze gelijk geannuleerd. Indien de bestelling al verwerkt is, kan deze niet meer geannuleerd worden. Onze klantenservice zal altijd terug reageren of er aan het verzoek van annulering voldaan is.

Klacht?
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens: 
Gezonderwinkelen.nl
De Vlonder 37, 5427 DB Boekel
0492-760 253
Info@gezonderwinkelen.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten

Kapot ontvangen?
Ondanks zorgvuldig verpakken kan het helaas ontstaan dat er tijdens het transport iets mis gaat en er breuk ontstaat. Neem in dit geval binnen 24-uur na ontvangst van je pakket contact op met de klantenservice zodat er gelijk door ons actie op ondernomen kan worden.