Contact
Bestellen & levering
Gezonderwinkelen.nl tracht bestellingen die op werkdagen voor 16.30 uur dezelfde werkdag te verwerken. Indien producten in het magazijn aanwezig zijn, wordt er dus de volgende werkdag bij je bezorgd (anders afhankelijk van welke leverancier de producten komen, kan de levertijd meerdere dagen zijn, dit staat altijd aangegeven bij het product). Iedere maandag t/m vrijdag is er verzending, d.w.z. zaterdag ook levering. Maar bestellingen worden niet op maandag geleverd, d.w.z. bestellingen vanaf vrijdag 16.30 uur besteld, worden op dinsdag aangeboden. Kan afwijken door storing/vertraging PostNL, maar de verzending is dus iedere werkdag. Bij feestdagen kan er een afwijking zijn. Bestellingen worden dus geleverd door PostNL. Er zal nooit betaling aan de deur plaats vinden. Gezonderwinkelen.nl doet er altijd alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te verwerken.
Als je niet thuis bent , zal PostNL het pakket bij de buren aanbieden en ontvang je hierover ter informatie een kaartje in de brievenbus. | |
Er kan ook gekozen worden voor een afhaalpunt van PostNL, deze staan aangegeven op de betaalpagina. Je pakket wordt dan op een afhaalpunt bezorgd. Let op, je krijgt een tracke & trace waarop staat wanneer het pakket bij het PostNL-punt bezorgd wordt, het pakket wordt daar maar een beperkt aantal dagen voor je bewaard waarna het weer retour naar Gezonderwinkelen.nl gestuurd wordt. Indien het pakket voor een 2e maal opgestuurd moet worden, zitten daar helaas nogmaals verzendkosten aan. |
Bij bestellingen uit het buitenland gelden er afwijkende levertijden.
Kosten van verzending:
Gezonderwinkelen.nl probeert de kosten zo laag mogelijk te houden, zodat je voordeel ook echt voordeel blijft.
De verzendkosten en administratiekosten liggen werkelijk een stuk hoger, echter berekenen wij slechts € 2,95 bij een minimaal bestelbedrag van €60,- door; hieronder zijn de bijdrage voor verzending €5,95.
Daarnaast zijn er voor veel merken aangepaste condities met gratis verzending vanaf een lager bedrag, bijvoorbeeld voor het Gezonderwinkelen Premium-merk (binnen Nederland).
Voor België zijn er andere regels, bestellingen uit België hebben een bijdrage in verzending van slechts €2,95 bij een minimaal bestelbedrag van €100,-; hieronder zijn de bijdrage voor verzending €7,95.
Tarieven
Binnen Nederland: € 5,95 (€2,95 verzending vanaf € 60,-)
België: € 7,95- (€2,95 verzending vanaf € 100,-)
Betalen
Veilig, gemakkelijk en snel betalen
Betalen bij Gezonderwinkelen.nl kan veilig, gemakkelijk en snel via Ideal, Mastercard, Visa, Bancontact of After Pay. We zorgen samen met de betreffende organisaties voor een correcte afhandeling.
Retourneren
Indien je een artikel besteld hebt en je hebt om wat voor reden dan ook je bedacht, heb je het recht gedurende 14 werkdagen na ontvangstdatum van het pakket deze zonder opgave van redenen te retourneren. De artikelen dienen altijd ongebruikt en in de originele gesloten, niet beschadigde verpakking teruggestuurd te worden. (d.w.z. geen verzegeling verbroken)
Let op, er zijn enkele uitzonderingen: voeding en erotiek kan helaas om hygiënische redenen niet retour genomen worden. (het herroepingsrecht wordt hierbij uitgesloten)
Hoe ga je te werk?
Je neemt contact op met de klantenservice en geeft aan wat en wanneer retour komt.
Je stuurt de artikelen in de originele verpakkingsdoos van Gezonderwinkelen.nl retour aan:
Gezonderwinkelen.nl
De Vlonder 199
5427 DG Boekel
Let op, Stuur een kopie van de verzend bon/factuur mee of een duidelijk schrijven waarin factuurnummer, artikelen, naam, adres etc. vermeld is.
Indien je vragen hebt over het retour sturen, neem dan contact op met de klantenservice .
Bij ontvangst van de door jouw geretourneerde artikelen worden deze gecontroleerd op juistheid en indien de factuur al voldaan was, zal deze dan ook z.s.m. teruggestort worden.
Kosten van het retour sturen zijn helaas voor je eigen rekening.
Fout
Mocht er onverhoopt een fout gemaakt zijn door Gezonderwinkelen.nl, dan kunnen de artikelen zonder kosten retour. Neem in dit geval altijd z.s.m. (d.w.z. binnen 24 uur na ontvangst) contact op met onze klantenservice.
Bij klachten m.b.t. artikelen die niet functioneren, neem altijd contact op met de klantenservice , geef duidelijk het factuurnummer, naam, adres en het betreffende artikel door met daarbij het mankement. Klachten worden altijd in behandeling genomen en zo goed mogelijk opgelost.
Andere vragen
Verzending pakket
Het pakket wordt op het door jou opgegeven adres afgeleverd door PostNL.
Levertijd
Voor 16.30 uur besteld op werkdagen, gaat het pakket dezelfde werkdag weg als het artikel in het magazijn op voorraad is, levertijden staan bij de producten vermeld. Gezonderwinkelen streeft ernaar om je bestelling altijd zo snel mogelijk te bezorgen.
Dit wil zeggen dat er getracht wordt het pakket binnen 1 werkdag te leveren (m.u.v. weekend en feestdagen).
Bestellingen op vrijdag na 16.30 uur gedaan worden pas op dinsdag geleverd.
Heb je je bedacht?
Mocht je de bestelling willen annuleren, neem dan z.s.m. contact op met de klantenservice . Indien de bestelling nog niet verwerkt is, wordt deze gelijk geannuleerd. Indien de bestelling al verwerkt is, kan deze niet meer geannuleerd worden. Onze klantenservice zal altijd terug reageren of er aan het verzoek van annulering voldaan is.
Klacht?
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om jouw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Gezonderwinkelen.nl
De Vlonder 199, 5427 DG Boekel
0492-760 253
Info@gezonderwinkelen.nl
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kan je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar gezonderwinkelen bij is aangesloten.
Kapot ontvangen?
Ondanks zorgvuldig verpakken kan het helaas ontstaan dat er tijdens het transport iets mis gaat en er breuk ontstaat. Neem in dit geval binnen 24-uur na ontvangst van je pakket contact op met de klantenservice zodat er gelijk door ons actie op ondernomen kan worden.